Największe sprzedażowe wydarzenie każdego roku tuż przed nami. Black Friday to zwyczaj zapożyczony oczywiście ze Stanów Zjednoczonych. Jest to dzień, podczas którego jako biznesy oferujemy zniżki jakich nasi klienci jeszcze nie widzieli. Celem – sprzedać jak najwięcej, jak najkorzystniej dla obu stron.  Czy biznesy usługowe mogą brać udział w Black Friday? Oczywiście, bo dlaczego nie? […]

Dość często w ostatnich latach firmy zaczęły korzystać z prowadzenia krótkoterminowych akcji promocyjnych np. na święta. Stosują one wszelkiego rodzaju sztuczki PR, takie jak wyprzedaże, historie likwidacji sklepów, rabaty i inne, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Osobliwością takich sztuczek jest ich krótki czas trwania, dlatego w dość krótkim czasie firmy muszą dołożyć wszelkich starań w […]

Sama nazwa hashtagu pochodzi z połączenia dwóch angielskich słów, czyli hash i tag. Narodził się on w 1998 roku, kiedy okazał się sukcesem dla użytkowników platformy Internet Relay Chat. Umożliwiło to kategoryzowanie treści na osobne grupy. Dzięki tej funkcji użytkownicy mogą łatwo i szybko wyszukiwać treści, które ich interesują, takie jak posty lub inni użytkownicy. […]

Instagram to aplikacja, która każdego dnia dociera do coraz większej liczby użytkowników. Wyróżnia się na tle innych sieci społecznościowych swoją innowacyjnością i możliwością kreatywnego wyrażania siebie. Instagram stał się nie tylko platformą komunikacji i wymiany informacji, ale także zasobem reklamowym. Ze względu na sposób umieszczania reklam na Instagramie można podzielić je na darmowe oraz płatne. […]

Marki i firmy często postrzegają swoich obserwujących na Instagramie jako klientów. Za pomocą strony możesz również przyciągnąć klientów i zwiększyć swoje dochody. Ten krótki artykuł opisuje sposoby pozyskiwania klientów. Plan i strategia.  Przede wszystkim gdy chcesz pozyskiwać klientów z Instagrama, zastanów się dokładnie nad swoją strategią. Przed utworzeniem strony ważne jest, aby zastanowić się, do […]

Aż ok. 70% procent dorosłej populacji regularnie korzysta z mediów społecznościowych. Fakt ten jest trudny do zignorowania nie tylko dla dużych firm, ale także dla małych marek. Ludzie aktywnie korzystają z sieci społecznościowych, co daje firmie doskonałą okazję do zwiększenia świadomości marki i zwiększenia sprzedaży. Jednak sama obecność w mediach społecznościowych nie wystarczy – aby […]