Coś Się Kroi

#SOCIALMEDIA #LOGO #IDENTYFIKACJAWIZUALNA #KAMPANIAREKLAMOWA #MODERACJASTRONY #WSPARCIESTRATEGICZNE

CZAS TRWANIA: 01.05.2020 – teraz

536
New Project (1)

wzrost sprzedaży

Coś Się Kroi to butik powstały w kwietniu 2020 roku. Jako agencja towarzyszyliśmy im od maja, wspólnie budując branding, fanpage oraz bazę klientów. W ciągu 4 miesięcy osiągnęliśmy stabilny poziom sprzedaży i z modelu sprzedaży poprzez wiadomości prywatne (Messenger) przenieśliśmy się na sprzedaż poprzez sklep internetowy. Warto podkreślić, że nie praktykowaliśmy sprzedaży poprzez relacje live.

New Project (3)

stworzenie strategii

Oprócz działań sprzedażowych skupiliśmy się rownież na strategicznym budowaniu wizerunku i brandingu. Regularne kampanie reklamowe, content marketing oraz wysokiej jakości obsługa klienta pozwoliły nam w ciągu czterech miesięcy zbudować bazę stałych klientek i ustabilizować sprzedaż.

New Project (3) (1)

branding

Pierwszym zadaniem, które mieliśmy przed sobą, było opracowanie logo i kilku elementów brandingowych marki (ze względu na zdalny charakter sprzedaży nie wszystkie elementy brandingowe były niezbędne). Wspólnie wybraliśmy minimalistyczne logo, wyróżniające się na tle typowo kobiecych logotypów (lub butików online bez logo jako takiego).

New Project (2)

pozytywne opinie

Od początku istnienia marki ogromnie ważne były dla nas pozytywne opinie klientek wystawiane na fanpage’u. Dzięki temu nie tylko zyskaliśmy „żywe” zdjęcia produktów, ale wzrosło zaufanie do marki, co przy sprzedaży poprzez wiadomości było nielada wyzwaniem.

Współpracujemy jako firmy od kilku miesięcy i zachwyca mnie sprawność w zakresie organizacji pracy własnej i całego zespołu. Ze zleconych zadań zespół wywiązuje się sprawnie i terminowo. Wyróżnia się umiejętnością podejmowania szybkich i trafnych decyzji. P. Sandra ma subtelny instynkt i zdolność szybkiego i spontanicznego reagowania. Sama nieustannie zmobilizowana, na innych działa równie mobilizująco. Świetnie wyczuwa ludzką naturę i funkcjonowanie. Jest typem wszechstronnego pośrednika, człowieka „na luzie”, pozbawiona uprzedzeń. Jest wszechstronnie przygotowana do realizacji się w wybranym zawodzie.

Katarzyna K.