Nasza współpraca z gabinetem kosmetycznym i medycyny estetycznej rozpoczęła się tuż po pierwszym lockdownie spowodowanym pandemią. Głównym celem naszej współpracy był w związku z tym powrót do regularnej pracy kliniki, zwiększenie ilości rezerwacji i wypromowanie zabiegów podczas bieżących promocji. Mimo krótkiego czasu, już w lipcu osiągnęliśmy przychód wyższy niż w tym samym miesiącu poprzedniego roku.

Podczas naszej współpracy gabinet nie tylko zwiększył średnią opinii klientów (z 4.5 do 4.9), zbudował swoją identyfikację wizualną (której wcześniej brakowało), ale również zwiększył ilość rezerwacji. Nasze kampanie reklamowe wygenerowały zysk x25 względem zainwestowanego budżetu.

 

Co więcej, przebudowaliśmy stronę internetową tak, by razem z mediami społecznościowymi tworzyła spójną całość. Przy projektowaniu strony skupiliśmy się na prostych i estetycznych rozwiązaniach, które umożliwią jej wielofunkcjonalność – blog, informację o aktualnych promocjach, system rezerwacji online i portfolio zabiegów.

Czas trwania: 1.05.2020 – 1.12.2020