Metamorfoza Day Spa

#SOCIALMEDIA #IDENTYFIKACJAWIZUALNA #KAMPANIAREKLAMOWA #MODERACJASTRONY #WSPARCIESTRATEGICZNE

CZAS TRWANIA: 01.05.2020 – teraz

Copy of Metamorfoza SPA (8)
New Project (1)

wzrost sprzedaży

Pierwsza połowa 2020  roku była szczególnym okresem dla branży beauty ze względu na epidemię CO-VID 19 i zamknięcie tego sektoru na prawie dwa miesiące. Głównym celem naszej współpracy był w związku z tym powrót do regularnej pracy kliniki, zwiększenie ilości rezerwacji i wypromowanie zabiegów podczas bieżących promocji. W lipcu 2020 roku wspólnie osiągnęliśmy dochód wyższy niż w tym samym miesiącu poprzedniego roku. 

New Project (2)

pozytywne opinie

Szczególnie w branży beauty ogromne znaczenie ma zaufanie i opinia publiczna. Kontynuowaliśmy poprzednie działania kliniki dążące do pozyskiwania jak największej ilości pozytywnych opinii i poleceń klientów. W ciągu 3 miesięcy średnia ocen (gwiazdek) wzrosła z 4.5 do 4.9.

New Project (3)

uporządkowanie strategii

Oprócz działań sprzedażowych skupiliśmy się rownież na strategicznym budowaniu wizerunku i odświeżeniu brandingu. Regularne kampanie reklamowe, content marketing oraz pomniejsze zmiany w obsłudze klienta pozwoliły nam w ciągu trzech miesięcy osiągnąć porządany wizerunek i zwiększyć świadomość marki w promieniu kilkunastu kilometrów od lokalizacji kliniki.

New Project (3) (1)

strona internetowa

Bezpośrednim działaniem zmian w brandingu i funkcjonowaniu kliniki była przebudowa strony internetowej. Ze względu na bogatą ofertę zabiegową najważniejszym było, aby droga użytkownika od wejścia na stronę do dokonania rezerwacji (przekierowanie na serwis Booksy) była prosta i przejrzysta. Na stronie oprócz klasycznych informacji wizytówkowych prowadzony jest również blog.

New Project (3) (2)

Public Relations i influencer marketing

Działania PR-owe skupiliśmy głównie na lokalnych serwisach informacyjny (Wesoła i sąsiadujące dzielnice). Oprócz tego aktywnie przeprowadzamy kampanie influencer marketing, współpracując z lokalnymi mikro- blogerkami. Zaowocowało to rozwinięciem profilu Instagram kliniki, zwłaszcza wśród młodszej publiki. 

New Project (6)

skuteczne kampanie

Testując koszta kampanii przy optymalizacji na różne cele najlepiej sprawdziły się kampanie na pozyskiwanie leadów (wiadomości), aktywność wobec postów i polubienia strony. Dzięki zwiększeniu liczby fanów fanpage’a zwiększył się także engagement rate, a wraz z nim ilość klientów pozyskiwanych poprzez Facebook. 

Głównym zadaniem agencji było zaprojektowanie dla nas strony internetowej. Pragnęliśmy stworzyć nowoczesną witrynę pasującą wizerunkowo do naszej marki. Członkowie zespołu, z którym mieliśmy okazję współpracować, wykazali się fachowym, profesjonalnym oraz indywidualnym podejściem. Polecam!

Magdalena C.