Współpraca z Salonikiem była fascynującym projektem pełnym wyzwań, z których głównym było silne lokalne występowanie marki. W przypadku mniejszych miasteczek, strategie marketingowe, które wdrażamy dla naszych klientów, opierają się głównie na silnych działaniach lokalnych i reklamach, które skupiają się na budowaniu zasięgu i zaangażowania z publicznością (co jest również najbardziej opłacalną formą działań mających na celu zwiększenie świadomości marki).
Biorąc pod uwagę, że początkowa faza marketingowa została już z sukcesem przeprowadzona przez właścicielkę salonu, postanowiliśmy rozwijać markę poprzez marketing treści. W końcu…content is king! 😉
Przygotowane przez nas publikacje miały na celu być klarowne i przyjazne użytkownikom, jednocześnie dostarczając czegoś więcej niż tylko reklamy bogatej oferty usług salonu. Zaangażowaliśmy użytkowników za pomocą zachęt do działania (CTA), głosowania za pomocą emotikon oraz konkursów wykorzystujących chatboty. To podejście nie tylko przyciągało uwagę, ale również sprzyjało aktywnemu uczestnictwu i interakcji z publicznością.
Silniee skupiamy się na umacnianiu małych, kobiecych marek. Nasze portfolio obejmuje różnorodne projekty, począwszy od kompleksowych usług marketingowych, po intrygujące reklamy i zachwycającą grafikę.
Kontakt
sandra@senseofsocial.pl
+31 625471320
©2023 Sense of Social