



Milano to butik stacjonarny w Tomaszowie Mazowieckim. Właściciele butiku, oprócz sprzedaży lokalnej, postanowili także rozpocząć działania online.Obrana forma sprzedaży to głównie popularne obecnie transmisje live.
Podczas naszego dotychczasowego roku współpracy zbudowaliśmy silną społeczność wokół fanpage’a, zwiększyliśmy oglądalność transmisji oraz zaangażowanie fanów na profilu.
Oprócz działań w mediach społecznościowych uporządkowaliśmy branding i zbudowaliśmy nowy sklep internetowy. W działaniach reklamowych skupiamy się przede wszystkim na zbudowaniu stabilnej sprzedaży poprzez budowę lejka sprzedażowego. Nasze reklamy osiągają ROAS x5.
Częścią naszych działań są także zautomatyzowane boty przypominające użytkowniczkom o transmisjach oraz wyprzedażach w sklepie internetowym. Zbudowaną listę kontaktów stale powiększamy i planujemy wykorzystać również do zautomatyzowania sprzedaży w sklepie internetowym.
Czas trwania: 1.02.2021 – teraz




Masz podobny projekt?
Czas o nim porozmawiać! Interesują Cię usługi, które nie są wspomniane na stronie lub chcesz uzyskać indywidualną wycenę? Możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego, napisać wiadomość e-mail, zadzwonić lub zerknąć na nasze profile social media.