Stworzona przez nas treść miała kilka celów: promowanie osobistej marki, przygotowanie społeczności na premierę pierwszej książki Wandy oraz generowanie zainteresowania usługami coachingowymi.
W przypadku identyfikacji wizualnej, wybraliśmy odcienie fuksji – kobiecego koloru, który jednocześnie emanuje siłą i energią. Zbalansowany z bielą, stworzył spójny i wpływowy wygląd na naszych profilach Facebooka i Instagrama.
Nasze działania w zakresie marketingu treści i reklamy przyniosły rozkwitającą społeczność, wysokie zaangażowanie użytkowników oraz stanowiły podstawę dla naszego klienta do kontynuowania samodzielnych działań. Zbudowana społeczność i silne zaangażowanie użytkowników stanowiły solidną platformę dla przyszłych przedsięwzięć naszego klienta.
Silniee skupiamy się na umacnianiu małych, kobiecych marek. Nasze portfolio obejmuje różnorodne projekty, począwszy od kompleksowych usług marketingowych, po intrygujące reklamy i zachwycającą grafikę.
Kontakt
sandra@senseofsocial.pl
+31 625471320
©2023 Sense of Social