Rzęsa w rzęse.

#SOCIALMEDIA #IDENTYFIKACJAWIZUALNA #MODERACJASTRONY 

CZAS TRWANIA: 01.07.2020 – 1.10.2020

118886735_3354847687937436_1012076284181824228_o
New Project (3) (2)

rebranding

Szczególnym momentem w marketingu salonu był rebranding. Znany wcześniej jako „Zalotką potraktowane”, obecnie istnieje jako „Rzęsa w rzęse.”. Podczas rebrandingu naszym zadaniem było głównie spójne przeprowadzenie odbiorców Facebooka – po zmianie brandingu opracowaliśmy nowe grafiki, identyfikację wizualną profilu i zmiany komunikacyjne.

New Project (3) (1)

strona internetowa

Rozbudowana oferta salonu i jego nietypowa i piękan identyfikacja wizualna wymagały przemyślanej strony internetowej. Wspólnie z założycielką studia, Joanną Grygo, opracowaliśmy architekturę i design strony, łącząc ją z funkcjami sklepu internetowego (zakup szkolenia z zakresu stylizacji rzęs). 

New Project (3)

uporządkowanie strategii

Oprócz działań sprzedażowych skupiliśmy się rownież na strategicznym budowaniu wizerunku i odświeżeniu brandingu. Regularne kampanie reklamowe, content marketing oraz pomniejsze zmiany w obsłudze klienta pozwoliły nam w ciągu trzech miesięcy osiągnąć porządany wizerunek i zwiększyć świadomość marki w promieniu kilkunastu kilometrów od lokalizacji kliniki.

New Project (1)

wzrost zaangażowania

Pierwsza połowa 2020  roku była szczególnym okresem dla branży beauty ze względu na epidemię CO-VID 19 i zamknięcie tego sektoru na prawie dwa miesiące. Głównym celem naszej współpracy był w związku z tym powrót do regularnej pracy kliniki, zwiększenie ilości rezerwacji i wypromowanie zabiegów podczas bieżących promocji. W lipcu 2020 roku wspólnie osiągnęliśmy dochód wyższy niż w tym samym miesiącu poprzedniego roku.