
Rzęsa w rzęse.
#SOCIALMEDIA #IDENTYFIKACJAWIZUALNA #MODERACJASTRONY
CZAS TRWANIA: 01.07.2020 – 1.10.2020











rebranding
Szczególnym momentem w marketingu salonu był rebranding. Znany wcześniej jako „Zalotką potraktowane”, obecnie istnieje jako „Rzęsa w rzęse.”. Podczas rebrandingu naszym zadaniem było głównie spójne przeprowadzenie odbiorców Facebooka – po zmianie brandingu opracowaliśmy nowe grafiki, identyfikację wizualną profilu i zmiany komunikacyjne.

strona internetowa
Rozbudowana oferta salonu i jego nietypowa i piękan identyfikacja wizualna wymagały przemyślanej strony internetowej. Wspólnie z założycielką studia, Joanną Grygo, opracowaliśmy architekturę i design strony, łącząc ją z funkcjami sklepu internetowego (zakup szkolenia z zakresu stylizacji rzęs).



uporządkowanie strategii
Oprócz działań sprzedażowych skupiliśmy się rownież na strategicznym budowaniu wizerunku i odświeżeniu brandingu. Regularne kampanie reklamowe, content marketing oraz pomniejsze zmiany w obsłudze klienta pozwoliły nam w ciągu trzech miesięcy osiągnąć porządany wizerunek i zwiększyć świadomość marki w promieniu kilkunastu kilometrów od lokalizacji kliniki.

wzrost zaangażowania
Pierwsza połowa 2020 roku była szczególnym okresem dla branży beauty ze względu na epidemię CO-VID 19 i zamknięcie tego sektoru na prawie dwa miesiące. Głównym celem naszej współpracy był w związku z tym powrót do regularnej pracy kliniki, zwiększenie ilości rezerwacji i wypromowanie zabiegów podczas bieżących promocji. W lipcu 2020 roku wspólnie osiągnęliśmy dochód wyższy niż w tym samym miesiącu poprzedniego roku.